مدلی را که قصد دارید بصورت سه بعدی پرینت شود، آپلود کنید
نوع ماده مورد نظر خود را برای پرینت سه بعدی انتخاب کنید و تمام!
ما محصول شما را بصورت سه بعدی پرینت کرده و آماده ارسال می‌کنیم
محصول سه‌بعدی پرینت شده ‌خود را دریافت کنید

پرینت سه بعدی تخم مرغ شانسی با پرینتر سه بعدی

همه‌ی ما روزهای تخم مرغ شانسی را به یاد می آوریم. روزهایی که با خوش‌حالی و شعف تمام ناپذیری، با یک ۵ تومانی در دست، شتابان به سمت پیر مرد شانسی فروش محل، میدویدیم تا شانس خود را بیازماییم.

چند روز پیش یکی از مشتریان خدمات پرینت سه بعدی سرو با ما تماس گرفت و مدل سه بعدی تخم مرغ شانسی خود را که طراحی نموده بود در اختیارمان گذاشت. قرار بود این تخم مرغ شانسی با بولدوزر خاک روبی که در دل خود داشت، در روز تولد خواهرزاده عزیزشان، رو نمایی شود! و ما با همان شعف کودکی، ذوق زده از این همه خوش ذوقی این مشتریمان، طرح را در یکی از دستگاه‌های پرینت سه بعدی شرکت، قرار دادیم و پرینتر با کیفیت پرینت ۱۰۰ میکرون و با فیلامنت PLA 1.75 میلیمتری، شروع به پرینت این تخم مرغ بصورت سه بعدی نمود. در کمتر از یک ساعت تخم مرغ شانسی پرینت شده سه بعدی با یک بولدوزر خاک روب در دون خود در برابر چشمانمان بود. و بچه های شرکت پرینت سه بعدی سرو، غرق در نوستالژی‌های کودکی در حال بسته بندی و ارسال محصول به مشتری بودند.

برای مشاهده‌ی چند تصویر از این تخم مرغ شانسی در زیر کلیک نمایید:

 

شما هم می‌توانید برای طراحی مدل سه بعدی مورد نظر خود و سپس پرینت آن بصورت سه بعدی با خدمات پرینت سه بعدی سرو تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

سه شنبه, 09 بهمن 1397 ساعت 16:38